PRAKTYKA KROK PO KROKU
1. Na miejsce praktyki wybieramy przede wszystkim instytucje i firmy rekomendowane przez Uczelnię.
2. Jeśli chcemy realizować praktykę w instytucji czy firmie znalezionej na własną rękę, do karty wstępnej dołączamy krótki opis tej instytucji/firmy. W opisie należy wykazać, że będziemy mogli tam realizować zadania wymienione w instrukcji danej praktyki.
3. Po nawiązaniu kontaktu z instytucją/firmą dostarczamy tam wydrukowaną ze strony i wypełnioną kartę wstępną. Instytucja przyjmująca studenta na praktykę musi to potwierdzić w karcie wstępnej.
4. Potwierdzoną przez firmę kartę przedstawiamy menedżer kierunku do akceptacji (jeśli sami znaleźliśmy firmę, dołączamy opis wymieniony w punkcie 2). UWAGA! Musi to nastąpić najpóźniej 14 dni przed wymienioną w karcie wstępnej datą rozpoczęcia praktyki!
5. Z kartą zatwierdzoną przez menedżer kierunku idziemy do Dziekanatu, do p. Iwony Ziarneckiej-Matczak, p.28 po umowę. UWAGA! Nie wolno iść na praktykę bez umowy.
6. Z dwoma egzemplarzami umowy idziemy na praktykę, jeden egzemplarz, podpisany przez firmę, zwracamy po odbyciu praktyk do Dziekanatu.
7. Przed rozpoczęciem praktyki obowiązkowo zapoznajemy się z kierunkowym regulaminem praktyk oraz odpowiednią dla danej praktyki instrukcją.
8. Część praktyki można, w porozumieniu z firmą, realizować online. W zakładce z dokumentami do pobrania znajduje się katalog czynności dla praktyki online.
Na praktykę zawsze zabieramy ze sobą:
- Dziennik praktyk
- Druk sprawozdania
- Kartę weryfikacji efektów (odpowiednią dla danego semestru)
- Inne dokumenty (patrz instrukcja) wymagane dla danej praktyki w danym semestrze UWAGA! Należy sprawdzić, które z dokumentów i w którym miejscu, musza być podpisane przez firmę/instytucję, w której odbywamy praktykę.
10. Przed przedstawieniem dokumentów potrzebnych do uzyskania zaliczenia w danym semestrze, sprawdzamy dokładnie, czy wszystko jest prawidłowo i starannie wypełnione, podpisane, podstemplowane itp. Wypełniając dziennik zwracamy uwagę, by opis czynności i zadań w firmie/instytucji, zgadzał się z wytycznymi instrukcji na dany semestr.
11. Dokumenty do pobrania znajdują się WSZYSTKIE w osobnej zakładce.
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników