fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony
images/Informatyka_pliki/baner-maly-na-strone-ans.png

PRAKTYKA KROK PO KROKU

1. Na miejsce praktyki wybieramy przede wszystkim instytucje i firmy rekomendowane przez Uczelnię.

2. Jeśli chcemy realizować praktykę w instytucji czy firmie znalezionej na własną rękę, do karty wstępnej dołączamy krótki opis tej instytucji/firmy. W opisie należy wykazać, że będziemy mogli tam realizować zadania wymienione w instrukcji danej praktyki.

3. Po nawiązaniu kontaktu z instytucją/firmą dostarczamy tam wydrukowaną ze strony i wypełnioną kartę wstępną. Instytucja przyjmująca studenta na praktykę musi to potwierdzić w karcie wstępnej.

4. Potwierdzoną przez firmę kartę przedstawiamy menedżer kierunku do akceptacji (jeśli sami znaleźliśmy firmę, dołączamy opis wymieniony w punkcie 2). UWAGA! Musi to nastąpić najpóźniej 14 dni przed wymienioną w karcie wstępnej datą rozpoczęcia praktyki!

5. Z kartą zatwierdzoną przez menedżer kierunku idziemy do Dziekanatu, do p. Iwony Ziarneckiej-Matczak, p.28 po umowę. UWAGA! Nie wolno iść na praktykę bez umowy.

6. Z dwoma egzemplarzami umowy idziemy na praktykę, jeden egzemplarz, podpisany przez firmę, zwracamy po odbyciu praktyk do Dziekanatu.

7. Przed rozpoczęciem praktyki obowiązkowo zapoznajemy się z kierunkowym regulaminem praktyk oraz odpowiednią dla danej praktyki instrukcją.

8. Część praktyki można, w porozumieniu z firmą, realizować online. W zakładce z dokumentami do pobrania znajduje się katalog czynności dla praktyki online.

Na praktykę zawsze zabieramy ze sobą:

  • Dziennik praktyk
  • Druk sprawozdania
  • Kartę weryfikacji efektów (odpowiednią dla danego semestru)
  • Inne dokumenty (patrz instrukcja) wymagane dla danej praktyki w danym semestrze UWAGA! Należy sprawdzić, które z dokumentów i w którym miejscu, musza być podpisane przez firmę/instytucję, w której odbywamy praktykę.

10. Przed przedstawieniem dokumentów potrzebnych do uzyskania zaliczenia w danym semestrze, sprawdzamy dokładnie, czy wszystko jest prawidłowo i starannie wypełnione, podpisane, podstemplowane itp. Wypełniając dziennik zwracamy uwagę, by opis czynności i zadań w firmie/instytucji, zgadzał się z wytycznymi instrukcji na dany semestr.

11. Dokumenty do pobrania znajdują się WSZYSTKIE w osobnej zakładce.