fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony
images/Informatyka_pliki/baner-maly-na-strone-ans.png

Aktualności - Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych

Projekt dyplomowy dotyczący przemocy rówieśniczej wśród dzieci i młodzieży przygotowały studentki III roku resocjalizacji. W ramach tego projektu przeprowadziły zajęcia profilaktyczne dla uczniów klasy VIII ze Szkoły Podstawowej w Kazimierzu Biskupim.  Podczas spotkania (16 stycznia) dyplomantki zapoznały młodzież z podstawowymi pojęciami związanymi z przemocą oraz algorytmem postępowania w przypadku bycia...

Wartości w kontekście filozofii były myślą przewodnią kolejnego webinarium z cyklu „Filozofia”, przygotowywanego przez dr. hab. Jakuba Bartoszewskiego, prof. oraz dr Annę Żuk z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego. Podczas spotkania, które odbyło się 15 stycznia, omówiono społeczny, etyczny, psychologiczny, pedagogiczny i filozoficzny wymiar wartości. Głos zabrali pracownicy naukowo-dydaktyczni z Uniwersytetów Medycznych...

W wykładzie dotyczącym historycznych uwarunkowań wywiadu i kontrwywiadu wzięli udział uczniowie klasy akademickiej „bezpieczeństwo wewnętrzne” z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie. Prowadząca go dr inż. Izabela Nowaczyk, adiunkt na Wydziale Nauk Humanistycznych i Społecznych, wyjaśniła różnice między wywiadem a kontrwywiadem, podała ich rodzaje. Opowiedziała jak na przestrzeni wieków...

Dla uczniów klas 2c, 3a, 3d i 1b dr Ewelina Wesołek-Arent, menedżer kierunku pedagogika (II stopnia) oraz psychologia i komunikacja w zarządzaniu, przeprowadziła warsztaty na temat uwarunkowań stresu, jego wpływu na funkcjonowanie organizmu człowieka oraz metod radzenia sobie z nim. Z kolei dla uczniów klas 3c, 3f i 2d zorganizowano...

O przyczynach oraz negatywnych skutkach używania substancji psychoaktywnych mówiły studentki resocjalizacji uczniom klas VII Szkoły Podstawowej nr 11 w Koninie. Zwróciły też uwagę na wypracowanie mechanizmów skutecznej odmowy w sytuacjach presji rówieśniczej. Studentki III roku przeprowadziły te zajęcia w ramach projektu dyplomowego dotyczącego wiedzy, postaw i zachowań młodzieży wobec substancji...