fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony
images/Informatyka_pliki/baner-maly-na-strone-ans.png

Aktualności dla pracowników

Są jubileusze większe i mniejsze. Ten, który w tym roku obchodzi Akademia Nauk Stosowanych w Koninie jest z tych większych – ćwierć wieku to przecież całe pokolenie. Dlatego specjalny numer magazynu „Szkiełkiem i Okiem” poświęciliśmy właśnie temu jubileuszowi. A że rocznice skłaniają do wspomnień i refleksji, poprosiliśmy o nie ludzi,...

Akademickie Mistrzostwa Menedżerskie to praktyczny konkurs biznesowy skierowany do studentów z całej Polski. W ramach Konkursu trzyosobowe zespoły studenckie będą zarządzać wirtualnymi firmami i konkurować ze sobą na wirtualnych rynkach z wykorzystaniem Branżowych Symulacji Biznesowych. Udział w konkursie jest bezpłatny. Na najlepsze zespoły i ich Opiekunów czekają wartościowe nagrody. Rekrutacja...

Zachęcamy do lektury najnowszego numeru „Szkiełkiem i Okiem”, którego zawartość jednoznacznie potwierdza, że Akademia Nauk Stosowanych w Koninie jest instytucją tworzoną przez ludzi, a w szczególności przez studentów, którzy w uczelni realizują swoje pasje i rozwijają umiejętności poprzez działalność w organizacjach studenckich. Kliknij w obrazek, aby pobrać wersję w formacie...

Bitcoin, dieta przeciwstarzeniowa, nietypowe metody nauczania języka czy sposoby ogrzewania domów to terminy pochodzące z zupełnie odległych dziedzin życia i nauki. To właśnie one, ale i wiele innych było tematem przewodnim wykładów, które odbyły się w ramach trzeciego już cyklu Czwartkowe spotkania z Akademią. Podobnie jak w poprzednich edycjach każdy...

Żyjemy w przekonaniu, że sami decydujemy co kupujemy, ale tak naprawdę nasze decyzje zapadają na poziomie nieświadomym, i to błyskawicznie. Dlatego wielokrotnie do naszych koszyków trafiają produkty, których wcale nie potrzebujemy. Wynika to z odpowiednio przygotowanych strategii, zastosowania specjalnych metod, często bazujących na niewiedzy i naiwności klienta. I właśnie o...