W dniach 9-11 października 2017 w PWSZ w Koninie odbyła się 7 Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Classroom-oriented research: The importance of a macro- and micro-perspective” organizowana przez Wydział Filologiczny PWSZ w Koninie i Zakład Filologii Angielskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Kaliszu. Konferencja zgromadziła ponad 50 uczestników miedzy innymi z Polski, Hiszpanii, Portugalii, Turcji, Kanady, czy Austrii. Nie zabrakło też wykładów plenarnych prowadzonych przez polskich i zagranicznych badaczy z wielkim dorobkiem naukowym, specjalistów z dziedziny badań nad nauczaniem języków obcych. Mieliśmy przyjemność wysłuchać wykładów profesorów: Krystyny Droździał-Szelest (PWSZ w Koninie, UAM Poznań), Heidi Byrnes (Georgetown University), Barbary Lewandowskiej-Tomaszczyk (PWSZ w Koninie), Alessandro Benati (University of Portsmouth, Lucilla’i Lopriore (Roma Tre University), Thomasa S.C. Farrell’a (Brock University) oraz Hadriana Lankiewicza (Uniwersytet Gdański)
Ideą konferencji było zaprezentowanie najnowszych badań prowadzonych bezpośrednio w klasie językowej, często dotyczących konkretnych przypadków w wąskiej perspektywie badawczej, ale tez szerszego spojrzenia na realia uczenia się i nauczania języków obcych w szkołach na wszystkich poziomach zaawansowania. Tak zarysowany temat konferencji sprawił, ze uczestnicy mogli wymienić się doświadczeniami z własnej praktyki nauczycielskiej jak i spróbować spojrzeć na trendy w edukacji językowej w wielu częściach świata.
Ideą konferencji było zaprezentowanie najnowszych badań prowadzonych bezpośrednio w klasie językowej, często dotyczących konkretnych przypadków w wąskiej perspektywie badawczej, ale tez szerszego spojrzenia na realia uczenia się i nauczania języków obcych w szkołach na wszystkich poziomach zaawansowania. Tak zarysowany temat konferencji sprawił, ze uczestnicy mogli wymienić się doświadczeniami z własnej praktyki nauczycielskiej jak i spróbować spojrzeć na trendy w edukacji językowej w wielu częściach świata.
Odwiedź nas:
Facebook
YouTube
Instagram
Tik-Tok