Katedra Badań nad Uczeniem się i Nauczaniem Języków Obcych, pod patronatem Jego Magnificencji prof. zw. dr hab. Mirosława Pawlaka, rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie, zorganizowała 27 kwietnia I Interdyscyplinarny Panel Naukowy Studentów.
Celem panelu była wymiana doświadczeń między studentami z różnych uczelni, a także możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych przez studentów. Spotkanie otworzyła dr Anna Stolarczyk-Gembak, dziekan Wydziału Filologicznego.
Piętnastu studentów z pięciu uczelni wygłosiło referaty w języku polskim i angielskim. Oprócz studentów z naszej Uczelni w panelu udział wzięli studenci z Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Akademii im. Jakuba z Paradyża z Gorzowa Wlkp. i Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie. Studenci podjęli się wygłoszenia prelekcji,które dotyczyły różnorodnych tematów, między innymi: o fobii szkolnej, przemocy w szkole, wykorzystania gier i piosenek w nauce języków obcych, materiałów autentycznych, wykorzystaniu narzędzi multimedialnych i Youtube w nauczaniu języków, a także postrzeganiu i nazywaniu barw. Całość zakończył panel dyskusyjny poświęcony rozwojowi studiów filologicznych.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja konferencji studenckiej.
dr Marek Derenowski
Celem panelu była wymiana doświadczeń między studentami z różnych uczelni, a także możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych przez studentów. Spotkanie otworzyła dr Anna Stolarczyk-Gembak, dziekan Wydziału Filologicznego.
Piętnastu studentów z pięciu uczelni wygłosiło referaty w języku polskim i angielskim. Oprócz studentów z naszej Uczelni w panelu udział wzięli studenci z Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Akademii im. Jakuba z Paradyża z Gorzowa Wlkp. i Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Lesznie. Studenci podjęli się wygłoszenia prelekcji,które dotyczyły różnorodnych tematów, między innymi: o fobii szkolnej, przemocy w szkole, wykorzystania gier i piosenek w nauce języków obcych, materiałów autentycznych, wykorzystaniu narzędzi multimedialnych i Youtube w nauczaniu języków, a także postrzeganiu i nazywaniu barw. Całość zakończył panel dyskusyjny poświęcony rozwojowi studiów filologicznych.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja konferencji studenckiej.
dr Marek Derenowski
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników