I Ogólnopolski Dzień Biblioterapii obchodzono w Zakładzie Pedagogiki PWSZ w Koninie. 14 listopada studenci pedagogiki propagowali go pod wspólnym hasłem „Czytanie pomaga”.
W ramach akcji spotykali się więc przy papierowym płocie, aby rozmawiać o książkach i filmach, które mocno utkwiły im w pamięci. ‒ Ten głęboki ślad, jaki po sobie zostawiły, to rodzaj bramy, która otwiera odbiorcę na zmianę pozwalającą uporać się z jakąś trudnością ‒ wyjaśnia Wiesława Kozłowska, wykładowca ZK. Zatem kontakt z książką lub filmem staje się rodzajem terapii, bo „książka uzdrawia/ film leczy”. To przesłanie autorstwa studentki II roku pedagogiki tego dnia znalazło się na kolorowych balonach, które przyszłe nauczycielki posyłały mieszkańcom Konina i ofiarowywały innym studentom.
Dodać warto, że na pamiątkę kampanii promującej Ogólnopolski Dzień Biblioterapii rozwieszono kartki z „Opowieścią o błękitnym psie” Beaty Majchrzak jako przykład tekstu biblioterapeutycznego, który może zaciekawić i dorosłych, i dzieci.
W ramach akcji spotykali się więc przy papierowym płocie, aby rozmawiać o książkach i filmach, które mocno utkwiły im w pamięci. ‒ Ten głęboki ślad, jaki po sobie zostawiły, to rodzaj bramy, która otwiera odbiorcę na zmianę pozwalającą uporać się z jakąś trudnością ‒ wyjaśnia Wiesława Kozłowska, wykładowca ZK. Zatem kontakt z książką lub filmem staje się rodzajem terapii, bo „książka uzdrawia/ film leczy”. To przesłanie autorstwa studentki II roku pedagogiki tego dnia znalazło się na kolorowych balonach, które przyszłe nauczycielki posyłały mieszkańcom Konina i ofiarowywały innym studentom.
Dodać warto, że na pamiątkę kampanii promującej Ogólnopolski Dzień Biblioterapii rozwieszono kartki z „Opowieścią o błękitnym psie” Beaty Majchrzak jako przykład tekstu biblioterapeutycznego, który może zaciekawić i dorosłych, i dzieci.
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników