VI Konferencja Teoretyczno-Metodyczna „Profesjonalna praktyka ‒ profesjonalny nauczyciel” odbyła się 22 marca w PWSZ w Koninie pod hasłem „Poradnictwo i mentoring w dialogach w toku praktyki pedagogicznej studenta”.
O sposobach dojrzewania do zawodu nauczyciela i wychowawcy, doświadczania go i ciągłej ewaluacji działań pedagogicznych mówili uczestnicy konferencji: zaproszeni wykładowcy z rożnych ośrodków akademickich, z PWSZ w Koninie, jak też studenci. Prof. dr hab. Krystyna Żuchelkowska z UKW w Bydgoszczy przedstawiła wykład „O kształtowaniu kompetencji interpersonalnych kandydatów do zawodu nauczycielskiego w toku praktyki pedagogicznej”, natomiast prof. dr hab. Jakub Bartoszewski (PWSZ w Koninie) swoje rozważania nt. praktyki nauczycielskiej umieścił w ramach gnosis i praxis. Prof. dr hab. Jan Grzesiak (PWSZ w Koninie) zajął się mentoringiem i poradnictwem jako wyznacznikami wsparcia przyszłych nauczycieli w kształtowaniu ich realnych kompetencji zawodowych. Kilka przemyśleń o przyszłym zawodzie, w referacie „Praktyki pedagogiczne jako przestrzeń kształtowania kompetencji zawodowych przyszłych nauczycieli”, przedstawiły ze swojej perspektywy Ewelina Skitek, Karolina Wiśniewska, Kinga Wojciechowska, studentki III roku pedagogiki w PWSZ w Koninie.
Organizatorem konferencji były Katedra Pedagogiki i Pracy Socjalnej Zakład Pedagogiki oraz Zespół Badań Pedagogiczno-Psychologicznych. Patronat honorowy sprawował nad nim prof. Mirosław Pawlak, rektor PWSZ w Koninie. Natomiast patronat medialny: Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Twórczych, „Forum Akademickie” i „Wychowanie Na Co Dzień”.
aria
O sposobach dojrzewania do zawodu nauczyciela i wychowawcy, doświadczania go i ciągłej ewaluacji działań pedagogicznych mówili uczestnicy konferencji: zaproszeni wykładowcy z rożnych ośrodków akademickich, z PWSZ w Koninie, jak też studenci. Prof. dr hab. Krystyna Żuchelkowska z UKW w Bydgoszczy przedstawiła wykład „O kształtowaniu kompetencji interpersonalnych kandydatów do zawodu nauczycielskiego w toku praktyki pedagogicznej”, natomiast prof. dr hab. Jakub Bartoszewski (PWSZ w Koninie) swoje rozważania nt. praktyki nauczycielskiej umieścił w ramach gnosis i praxis. Prof. dr hab. Jan Grzesiak (PWSZ w Koninie) zajął się mentoringiem i poradnictwem jako wyznacznikami wsparcia przyszłych nauczycieli w kształtowaniu ich realnych kompetencji zawodowych. Kilka przemyśleń o przyszłym zawodzie, w referacie „Praktyki pedagogiczne jako przestrzeń kształtowania kompetencji zawodowych przyszłych nauczycieli”, przedstawiły ze swojej perspektywy Ewelina Skitek, Karolina Wiśniewska, Kinga Wojciechowska, studentki III roku pedagogiki w PWSZ w Koninie.
Organizatorem konferencji były Katedra Pedagogiki i Pracy Socjalnej Zakład Pedagogiki oraz Zespół Badań Pedagogiczno-Psychologicznych. Patronat honorowy sprawował nad nim prof. Mirosław Pawlak, rektor PWSZ w Koninie. Natomiast patronat medialny: Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Twórczych, „Forum Akademickie” i „Wychowanie Na Co Dzień”.
aria
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników