fbpx
  • Czcionka: A A+ A++
  • Interlinia: zresetuj wielkość interlinii włącz większą interlinie+
  • Kontrast: włącz kontrast wyłącz kontrast
  • Mapa strony: mapa strony

Już po raz trzeci do naszej Uczelni zawitali przedsiębiorcy z wielkopolski wschodniej — 20 kwietnia miała miejsce kolejna edycja konferencji "Konin Business Meeting", której jesteśmy współorganizatorem. Tym razem odbyła się ona pod hasłem: sztuka walki bez walki — rozwój mimo turbulencji. Była to jednocześnie myśl przewodnia wystąpienia gościa specjalnego, pana Wojciecha Ławniczaka — projektanta usług i pioniera service desingu, doradcy i inwestora. W swoim wykładzie podkreślał, że w biznesie jest jak w walce, należy wykorzystać wszystkie możliwości. Jak Bruce Lee, idol z dzieciństwa prelegenta, w „Wejściu smoka” wykorzystywać dźwignię, którą dla przedsiębiorcy jest praca nad produktem, marką, testowanie nowych pomysłów. Turbulencje w gospodarce zarówno światowej jak i lokalnej spowodowane COVID-19, wojną w Ukrainie, transformacją energetyczną i inflacją są zagrożeniem dla biznesu, ale mogą być także szansą - dźwignią.

Ta odsłona "Konin Business Meeting" różniła się nieco formułą od poprzednich. Sesje plenarne przedzielone zostały długimi przerwami sprzyjającymi networkingowi, podczas których uczestnicy wydarzenia mogli wymienić się doświadczeniami w specjalnie zaaranżowanych „wyspach tematycznych” i przedyskutować indywidualnie tematy poruszone w sesjach.

Pierwszy panel pt. „Poukładaj swój biznes i znajdź źródła finansowania” poprowadził Mateusz Kowalewski, prezes Izby Gospodarczej Wielkopolski Wschodniej. Uczestnicy: Łukasz Meissner (THECFO), Marcin Stamirowski (AVALLON), Ewa Więcek-Janka (IBR), Grzegorz Symotiuk (TAX), poruszyli tematy z zakresu finansów firmy (środki własne, kredyty, dofinansowania), mówili o roli inwestorów, zastanawiali się nad rolą modelowania w biznesie, poruszyli także temat sukcesji w przedsiębiorstwie — rozważali czy zmiana pokoleniowa to szansa, czy raczej zagrożenie.

„Wyróżnij się lub zgiń. Jak budować markę, docierać do klienta i tworzyć trwałe relacje” to tytuł drugiej sesji, którą moderowała Aleksandra Michnicka (RESORT MARKETING), a jej uczestnikami byli: Tomasz Maciejewski (CONTENT WAY), Sebastian Strzech (COMPNET), Magdalena Bartczak (COLIAN), Artur Gajewski (FOODWELL). Panel w całości poświęcony był marketingowi, budowaniu marki i sprzedaży.

W konferencji uczestniczyło ponad 200 przedsiębiorców z naszego regionu, a także zaproszeni goście i przedstawiciele władz lokalnych.

Konin Bussines Meeting 2023 (1)
Konin Bussines Meeting 2023 (2)
Konin Bussines Meeting 2023 (3)
Konin Bussines Meeting 2023
Konin Bussines Meeting 2023 (5)
Konin Bussines Meeting 2023 (6)