Prezentacja kierunku JĘZYKI OBCE W MEDIACH I BIZNESIE
Forma studiów
- stacjonarne
- niestacjonarne
Poziom studiów - I stopnia
Uzyskany tytuł po ukończeniu studiów - licencjat
Czas trwania - 3 lata
Opłata za studia
- bezpłatne studia stacjonarne
- opłata semestralna za studia niestacjonarne: 3000 zł
Wysokość opłaty rekrutacyjnej - 85 zł
Cel studiów
Uzyskanie przez absolwentów interdyscyplinarnej wiedzy z obszaru nauk społecznych oraz z obszaru nauk humanistycznych, jako nauk tworzących podbudowę dla praktycznych zastosowań języków obcych w mediach i biznesie.
Moduły
komunikacja w językach obcych w biznesie - absolwent legitymuje się znajomością jednego języka obcego co najmniej na poziomie biegłości B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz umie posługiwać się językiem specjalistycznym, uwzględniającym słownictwo z zakresu biznesu i obsługi klienta, niezbędnym do wykonywania zawodu. Legitymuje się znajomością drugiego języka obcego co najmniej na poziomie B1+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (jako użytkownik samodzielny). Posiada interdyscyplinarne kompetencje pozwalające na wykorzystanie wiedzy o języku i jego znajomości w różnorodnych dziedzinach praktyki życia społecznego, w szczególności w działalności biznesowej.
Absolwent jest przygotowany do rozwiązywania problemów zawodowych, gromadzenia, przetwarzania oraz przekazywania (w formie pisemnej i ustnej) informacji, a także do uczestniczenia w pracy zespołowej. Nabyte umiejętności umożliwiają absolwentowi podjęcie pracy w przedsiębiorstwach prowadzących obrót gospodarczy z zagranicą i innych podmiotach, w których wymagana jest dobra znajomość języka i kultury oraz zasad efektywnego komunikowania.
Absolwent może podjąć studia drugiego stopnia.
komunikacja w językach obcych w nowoczesnych mediach - absolwent legitymuje się znajomością jednego języka obcego co najmniej na poziomie biegłości B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz umie posługiwać się językiem specjalistycznym, uwzględniającym słownictwo z zakresu mediów, niezbędnym do wykonywania zawodu. Legitymuje się znajomością drugiego języka obcego co najmniej na poziomie B1+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (jako użytkownik samodzielny). Posiada interdyscyplinarne kompetencje pozwalające na wykorzystanie wiedzy o języku i jego znajomości w różnorodnych dziedzinach praktyki życia społecznego, w szczególności w działalności medialnej.
Absolwent jest przygotowany do rozwiązywania problemów zawodowych, gromadzenia, przetwarzania oraz przekazywania (w formie pisemnej i ustnej) informacji, a także do uczestniczenia w pracy zespołowej. Nabyte umiejętności umożliwiają absolwentowi podjęcie pracy w środkach masowego przekazu, w przedsiębiorstwach prowadzących obrót gospodarczy z zagranicą i innych podmiotach, w których wymagana jest dobra znajomość języka i kultury oraz zasad efektywnego komunikowania.
Absolwent może podjąć studia drugiego stopnia.
Perspektywy zatrudnienia
- Na stanowiskach: asystenta tłumacza, pracownika biura prasowego, dziennikarza, specjalisty PR,
- Na stanowiskach wsparcia kadry kierowniczej,
- W środkach masowego przekazu,
- W przedsiębiorstwach prowadzących obrót gospodarczy z zagranicą,
- W instytucjach kultury, w których wymagane jest przygotowanie merytoryczne, znajomość języka polskiego i dwóch języków obcych, znajomość kultury oraz zasad efektywnej komunikacji.
- Pracownik linii lotniczych (po przejściu szkolenia)
- Przewodnik (po uzyskaniu uprawnień)
- Lektor języków specjalistycznych w szkołach i centrach językowych
I nabór: 24 czerwca 2024 r. - 31 lipca 2024 r.
Kryteria naboru na kierunek języki obce w mediach i biznesie
Przedmiot zdawany na maturze:
- Język angielski/ język niemiecki
- Język polski
Chcąc dokonać rejestracji na studia, kliknij w poniższy obrazek
Odwiedź nas: Facebook YouTube Instagram Tik-Tok
Spis pracowników