Ułatwienia dostępu

godlo polski bip logo   godlo polski

Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia w PWSZ w Koninie

Obowiązujące akty prawne:

Zarządzenie nr 50/2025 zmieniające zarządzenie w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia

Zarządzenie nr 66/2024 zmieniające zarządzenie w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia

Załącznik Ankieta oceny studenckiej praktyki zawodowej (obowiązuje od 1.10.2024 r.)

Zarządzenie nr 145/2021 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie z dnia 19 listopada 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia.

Zarządzenie nr 128/2021 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie z dnia 12 października 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia

Zarządzenie nr 22/2021 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie z dnia 18 lutego 2021 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia

Zarządzenie nr 55/2020 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie z dnia 3 czerwca 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia

Zarządzenie nr 83/2019 Rektora PWSZ w Koninie z dnia 5 września 2019 r. w sprawie Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia  + załącznik

Załącznik nr 1 Ocena przedmiotowych efektów uczenia się

Załącznik nr 2 Ocena kierunkowych efektów kształcenia się

Załącznik nr 3a Arkusz hospitacji zajęć dydaktycznych

Załącznik nr 3 Arkusz hospitacji zajęć dydaktycznych (forma opisowa) – uchylony

Załącznik nr 4 Arkusz hospitacji zajęć dydaktycznych (forma tabelaryczna) – uchylony

Załącznik nr 5 Ankieta oceny nauczyciela - wypełniana przez studentów po zakończeniu każdego cyklu zajęć dydaktycznych, w przypadku gdy zajęcia są realizowane w murach Uczelni

Załącznik nr 5a Ankieta oceny nauczyciela – wypełniana przez studentów po zakończeniu każdego cyklu zajęć dydaktycznych, w przypadku gdy zajęcia są realizowane zdalnie

Załącznik nr 6 Ankieta oceny jakości kształcenia dokonana przez studenta

Załącznik nr 7 Ankieta oceny jakości kształcenia dokonana przez nauczyciela

Załącznik nr 8 Sprawozdanie z realizacji studenckiej praktyki zawodowej

Załącznik nr 9 Sprawozdanie z realizacji praktyk zawodowych na kierunku pielęgniarstwo

Załącznik nr 10 Sprawozdanie z realizacji studenckiej praktyki zawodowej na kierunku kosmetologia

Załącznik nr 11 Sprawozdanie z realizacji zajęć praktycznych na kierunku pielęgniarstwo

Załącznik nr 12 Sprawozdanie menedżera kierunku z realizacji studenckich praktyk zawodowych

 

Akty prawne, które utraciły moc: